czwartek, 1 listopada 2012

Roździał III


Film . Amy usnęła . Obudziła się o piątej i napisała Zaynowi karteczkę , że musi już iść już .

Miała farta , bo pod hotelem była wolna taxówka .

-Poprosze ……………….. –powiedziała Amy , lecz nie dokończyła

-Zawiozę Cię tam gdzie ja chcę !.- krzyknęła taxówkarka

Ta taxówkarka odwróciła się i okazało się , że jest to Cleo  . Jechała bardzo szybko .

             W tym samym czasie Zayn już wstał i postanowił , że jednak pójdzie dziś do szkoły .

Wezwał taxi i lada moment był w szkole . Od razu na korytarzu zobaczył Nialla flirtującego z Jessicą i Lou całującego się z Sarah oraz Liama trzymającego się za rękę z Lisą , a także Harrego z Emmą , która po raz pierwszy w swoim życiu nie odrobiła lekcji i się nie nauczyła .Zadzwonił dzwonek na lekcje pisana była kartkówka z matmy , bo tego dania mieli dzień matmy i aż 3 lekcje matmy . Obiecała , że sprawdzi podczas tej przerwy i odda na następnej lekcji . Zayn martwił się o Amy , a Sarah miziała się z Lou . Tylko Lisa i Liam zauważyli jej nieobecność .

-Ej , wiesz co z Amy .? – zapytała się Lisa Liama

-Nie mam pojęcia . Może się przeziębiła i dlatego . – odpowiedział Liam

Skończyła się przerwa , a do klasy weszła wkurzona panna Kolney .

-Ooooooo. Nie spodziewałam się po was tak słabych ocen . A tak poza tym gdzie jest panna Mongoremy ??? No w sumie co mnie to obchodzi , a i każdy kto dostał 1 zostaje w kozie ! . Nie wiem co się z wami w tym roku dzieje . – powiedziała Kolneyowa

Pałe dostali : Zayn , Lisa , Liam , Sarah , Lou i Harry , a Emma dostała swoją pierwszą 2 .

Minęła ta lekcje , przerwa byłą bardzo krótka i ostatnia lekcja też bardzo szybko minęła . Została tylko koza. Zayn nie mógł się powstrzymać i powiedział swoim przyjaciołom o całym zajściu , że on wczoraj spotkał się z Amy i że zostali w hotelu , ale nic się nie wydarzyło , i że rano pojechała do domu , i to  bardzo rano , żeby zdążyć do szkoły , a tu jej nie ma . Sarah byłą tego samego zdania , że jest coś nie tak .

-Czy nie zauważyłeś niczego podejrzanego ? . -  zapytała Sarah

-Noooooo. Wczoraj w klubie podeszła jakaś dziewczyna i zaczęła mnie całować i wychodziła w tym samym tempie i czasie z toalety co ona . –powiedział Zayn

-Trzeba to sprawdzić . –powiedział Lou

- Mam plan . – powiedziała Lisa –Zayn , Lou i Sarah wy idziecie do klubu . Ja , Liam i Harry do hotelu w którym wczoraj byliście

- To dobry pomysł . – powiedział Harry

- To odrazu po kozie idziemy do domu mamy godzinę i  ja , Liam i Harry umawiamy się w parku , a wy co idziecie do klubu koło galerii .- zaproponowała Lisa

- Ok – powiedziała chórkiem reszta

Ciąg dalszy nastąpi .. J

Mam nadzieje , że się podobało . No proszę komontować :)

1 komentarz: