wtorek, 6 listopada 2012

Roździał IV


Lisa postanowiła się ubrać w bardzo krótką sukienkę ,ale bardzo ładną i do tego mega obcasy .Sarah ubrała się też bardzo ładnie , ale nie aż tak sexownie . Chłopaki jak to chłopaki coś męskiego . Spotkali się tam gdzie się umówili . W klubie Lisa zaszalała i wypiła mega alkoholu . Zaczęła tańczyć z jakimś nieznajomym , ale to nie był normalny taniec , tylko powoli zaczęli się całować . Liam nie mógł znieść napięcia , lecz zatrzymał go Zayn i wytłumaczył , że to chodzi o Amy . W tym samym czasie w hotelu Lou i Sarhrze zaczęło się nudzić i zaczęli się miziać .Postanowili wynająć pokój hotelowy i przeżyć swój pierwszy raz .  Poszli do tego pokoju i wiadomo co zrobili . Wracając do klubu Zayn siedział przy barze wraz z Liamem i zauważył , że widzi ta dziewczynę tak jakby  ich śledziła .
-Ej Zayn  , chodź do klopa . – powiedział Liam
-No , ale mi się nie chce . –powiedział Zayn
-Chodź , nie dyskutuj . – powiedział Liam
Poszli razem .
-Trzeba poobserwować tą rudą , bo jakoś ciągle ją widzę . – powiedział Liam
- JA ją znam , to ona ostatnio mnie pocałowała . –powiedział Zayn – a tak ogółem gdzie jest Lisa ?
-Ja nie mogę . Wyszła stąd sama . A jak się jej coś stanie ? –zaczął panikować Liam
-Dobra idź jej szukać . – powiedział Zayn-Ja sobie poradzę.
Liam panicznie wyszedł z klubu . Zobaczył płaczącą Lise .
- Co ci jest ?  - zapytał Liam
-Nic . Idź stąd . – powiedziała Lisa i uciekła , ale się zatrzymała
Zaczęła źle oddychać . Wyjęła z kieszeni inhalator , ale on nie chciał zadziałać . Lisa zaczęła się dusić . Liam do niej podbiegł i nie wiedział co się dzieje . Pocałował ją . Dzięki temu uratował jej życie .
- Dzięki nie musiałeś , idź do swojej Cloesi . –krzyknęła i się popłakała Lisa
-Ale o co ci chodzi ? Nie płacz . – powiedział Liam
Lisa rzuciła mu w twarz zdjęcia na których on całuje się z Cloe  .
-Co to jest . Ja ją tylko dziś po raz pierwszy widzę na oczy ! – powiedział Liam –o nie , ja nie mogę nawet do tego jest zdolna. Teraz to mnie posłuchaj . Ona się domyśla , że ja podejrzewam ją o porwanie Amy . Trzeba coś z tym zrobić . Ona chce żebym odszedł od tej sprawy .
-Na serio . To tylko fałszywki  ? O ja pier**le dostanie po mordzie ta szmata , niech ja ją tylko zobaczę . – powiedziała Lisa
-Spokojnie . Mam plan . Pojedziemy za nią i ją poobserwujemy . – powiedział Liam
-Ale ona się w tobie zadurzyła czy co ? –Zapytała Lisa
- Nie w Zaynie i dlatego porwała Amy , a ja ją rozgryzłem i dlatego ona ci to dała , aby mnie wytajemniczyć . – powiedział Liam

Ciąg dalszy nastąpi J
Mam nadzieje , że się podobało . Zdradze wam tajemnice . Wkródce pojawią się nowi członkowie i jeden malec xX :D
 
 
 
 

1 komentarz:

  1. Sorka , że początek bez sensu , bo na szybko pisałąm i nie chciało mi się poprawiać . Obiecuje poprawe w kolejnym roździale xD

    OdpowiedzUsuń